Monday, February 10, 2014

kahwin married single man women gadis

apa sahaja istilah keatas diri kita namun tetap satu sahaja iaitu manusia. bila tuhan cipta,maka dia lebih tahu keinginan bagi setiap diri manusia untuk mencari pasangan untuk memenuhi fitrah nafsu yang sengaja dibuat dan diadakan dalam diri.

dalam agama,soal kahwin duda,kahwin bujang,kahwin janda,atau apa sahaja tetap terkumpul hukum berlainan keatas manusia yang direka tadi.sebab keadaan latarbelang yang berbeza menyebabkan ada manusia jatuh hukum wajib kahwin atasnya,harus kahwin,sunat kahwin,makruh kahwin dan haram kahwin pun ada sedangkan bukan mahram sekalipun. kerana apa begitu terjadi dalam soal hukum ni? kerana dia lebih TAHU tentang rekaannya bernama manusia.

 soal mencari pasangan cantik,hensem,samada akhlaq mahupun muka dan badan,maka itu fitrah manusia suka kepada kecantikan .cantik dan semua keinginan nafsu dapat diperolehi tanpa halangan disyurga kelak. namun diatas dunia ini,tuhan menjadikan bacaan kecantikan dan kehenseman keatas seseorang dari seseorang yang lain berbeza. subjektif..A kata B comel. C kata B biasa jer...B kata C hensem,A kata awak mengarut la B...sy lagi hensem...

aturan tuhan di alam rekaannya yang mengandungi pelbagai makhluk didalamnya. dia yang lebih tahu.

luruskan hati agar selaras dengan kehendak tuhan supaya kita sentiasa bersih,xde otak blue or kuning..lucah,porno,seks,picisan melayu,cerita ghairah dan lain-lain dimaya teknologi zaman dajjal ini boleh meruntuh dan memesongkan iman dan aqidah kita,anak anak kita,adik beradik kita,kakak kakak kita,dan generasi muda dari kenal dan patuh serta takut pada tuhan. berjaya kerja iblis yang berikrar dihadapan tuhannya akan menyesatkan semua manusia ke neraka. golongan ifrit kafir yang menjadi supervisor yang melaporkan kepada Si Iblis semua kerja yang dilakukan oleh jin kafir bergelar syaitan dalam menyesatkan semua manusia.

IKHLASKAN HATI DALAM BERAMAL IBADAT DAN BERKEBAJIKAN.







sekian..

3 comments:

  1. manusia diciptakan dengan hati yang berbeza-beza..ada hati yg lembut mudah dibentuk,ada hati yg kotor,ada hati yg sememangnya bersih terpelihara dari kecil..bukan senang utk didik hati namun manusia yg hebat adalah manusia yg berusaha untuk "luruskan hati agar selaras dengan kehendak tuhan supaya kita sentiasa bersih"...terimakasih saudara :)

    ReplyDelete
  2. Website paling ternama dan paling terpercaya di Asia
    Sistem pelayanan 24 Jam Non-Stop bersama dengan CS Berpengalaman respon tercepat
    Memiliki 9 Jenis game yang sangat digemari oleh seluruh peminat poker / domino
    Link Alternatif :
    www.arenakartu.cc
    100% Memuaskan ^-^

    ReplyDelete